Wednesday, August 26, 2009

Old fashion φλερταρίσματα

Μόλις θυμήθηκα 2 πολύ ευχάριστα και χαριτωμένα επεισόδια.

Είμαι στο κέντρο της πόλης και έχω όρεξη για ένα καφεδάκι για να τονωθώ..Παραγγέλνω,απολαμβάνω τον υπέροχο ζεστό μου σκούρο καπουτσίνο με κακάο...2 λεπτά υπόθεση όρθια στο πάγκο του μπαρ.Τελειώνω και καλημερίζω."Δεσποινίς" μου φωνάζει ο μπάρμαν "Ξεχάσατε αυτό!".Κοιτάζω και βλέπω που μου σπρώχνει μια χαρτοπετσέτα διπλωμένη,ήμουνα λίγο κουρασμένη και ούτε καν σκέφτηκα ότι δεν είναι δικό μου.Βγαίνω και ανοίγω να δω τι είχα γράψει,ήμουνα πεπεισμένη ότι την είχα χρησιμοποιήσει για χαρτί.Λάθος!Ήταν ένα μήνυμα απ'τον μπάρμαν.Έγραφε ότι είχε δει την κούρασή μου και μου αφιέρωνε ένα μικρο ποίημα....στο τέλος ένα απλό "Καλήμερα"

Το επόμενο είναι το ίδιο ευχάριστο και μεθυστικό!
Γυρνάω απ'το αεροδρόμιο με ταξί.Με τον οδηγό λίγες κουβέντες...από που ήρθατε;είχατε καλό ταξίδι;κτλ τυπικά απλά πράγματα.Τίποτα δεν άφηνε να εννοηθει το τι με περίμενε.....!!!!!
Το επόμενο πρωί βρίσκω στο γραμματοκιβώτιο μου ένα μικρο πακετάκι.Μέσα είχε μια σοκολάτα Bacio,μια μικρή σαμπανίτσα και ένα μικρο χαρτί που έλεγε ότι είναι ο τάδε,ο οδηγός ταξί που με έφερε χθες απ'το αεροδρόμιο.Μου άφηνε το τηλέφωνο του λέγοντάς μου ότι θα χαιρότανε να με γνώριζε.Αν πάλι διάλεγα να μη του τηλεφωνήσω θα το σεβοτανε και δε θα με ξαναενοχλούσε.

Και συνεπώς....αυτά είναι φλερταρίσματα!

2 comments:

Anonymous said...

Κύριοι πάνω απ΄όλα!! Αχ γλυκιά Ιταλία....

Και λοιπόν;E allora? said...

Ε ναι,έχουν αυτή τη μαγεία,γοητεία...είναι τζέντλεμαν

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share