Friday, September 4, 2009

Ωρολογιομανής

Πόσα ρολόγια έχουμε;
Έκατσα και σκέφτηκα πόσα ρολόγια έχω αυτή τη στιγμή κοντά μου.Καταρχήν στο κομπιούτερ,στο κινητό,στο σταθερό τηλέφωνο...και αυτά σε ένα μόνο δωμάτιο.Αλλιώς έχω ένα τοίχου,της τηλεόρασης,το ξυπνητήρι,του φούρνο μικροκυμάτων και ρολόι χεριού.Μπορώ δω την ώρα σε mp3,ipod και φωτογραφική μηχανή.
Έξω απ'το σπίτι υπάρχει επίσης το ρολόι της εκκλησίας που κάθε 30 λεπτά χτυπάει η καμπάνα ρυθμικά και μετρώντας τους χτύπους μαθαίνεις την ώρα.
Ρολόγια του δήμου κάθε 50 μέτρα.

Ρολόγια στις στάσεις των ΜΜΜ.
Ρολόγια σε διαφημιστικά ταμπλό.
Στο αυτοκίνητο....ποιος ξέρει πόσα ξεχνάω.









Πόσες φορές κατά τη διάρκεια της μέρας θέλουμε να μάθουμε την ώρα;

Δε νομίζω οτι υπάρχει απάντηση....απλά άπειρες!


Πόσο εξαρτόμαστε απ'την ώρα;
Πολύ!Πάρα πολύ θα'λεγα!!!!!Σε κάθε στιγμή της ζωή μας,μέρα και νύχτα.Θα μπορούσα να πω οτι είμαστε εθισμένοι,εξαρτημένοι.Απλά δε μπορούμε να ζήσουμε χωρίς να ξέρουμε τι ώρα είναι,θα γινόταν ένα χάος.



Γι'αυτό εδώ και χρόνια έχω αποφασίσει στις διακοπές μου να μην έχω μαζί μου ρολόι χεριού και οτιδήποτε άλλο δείχνει την ώρα.Ακόμα και το κινητό απενεργοποιώ.Θέλω να νιώθω την ηλιακή ώρα όπως έκαναν  οι παλιοί.Όταν με ρωτάνε πως μπορώ απλά απαντάω και λοιπόν;Γιατί να με νοιάζει τι ώρα είναι;Αποτοξινωση,απεξαρτηση


Και συνεπώς μου γεννήθηκε το ερώτημα μήπως είμαστε τελικά ωρολογιομανής;


2 comments:

Ephemeron said...

Μονο οταν βγαινω απο το σπιτι για να παω καπου το βαζω στο χερι μου...
Αφηνω οπως λες και συ τον ηλιο, την διψα ή την πεινα, να μου δειξουν οτι εχει ερθει καποια συγκεκριμενη ωρα.
Αυτο που με σκοτωνε, ηταν να κυταζω το ρολοϊ συνεχεια, οταν δουλευα σε γραφειο...
Ευτυχως δεν δουλευω πια, και ετσι ειναι ελαχιστες οι φορες που φοραω ρολοι...
Για παραδειγμα... ξερω οτι ειναι 5:30 το απογευμα, γιατι τα σκυλιά μου ερχονται να μου πουν οτι ειναι ωρα να φανε, ή ξερω οτι ειναι 9 το βραδυ, γιατι τα σκυλια μου πανε στο κρεβατι τους για υπνο...
Κατι μου λεει οτι ειναι πιο ευτυχισμενα απο εμας...

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ πια δε φοράω ρολόι,βασικά δε φοράω κοσμήματα δε μου άρεσαν ποτέ.Όταν βγαίνω φοράω ένα ρολόι-δώρο .....καθαρά συναισθηματική αξία :)

Τα σκυλιά έχουν σταθερά ωράρια μαμ-κακά-νάνι τύφλα να΄χει το Μπιγκ-Μπεν ;)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share