Saturday, September 26, 2009

Ή εγώ είμαι χαζή ή εσείς....

Επιτέλους χθες συναντήθηκα με δυο φίλους μου που αυτό το καλοκαίρι επισκέφτηκαν για πρώτη φορά την Ελλάδα,Μύκονο.Ήταν τόσο ενθουσιασμένοι που θα'βλεπαν επιτέλους τη χώρα μου.Μου'χαν ζητήσει συμβουλές πού να πάνε,τι να φάνε,αν είναι εύκολο να επισκεφτούν άλλα νησιά  και πολλές άλλες ερωτήσεις.Χάρηκα κι εγώ μαζί τους και γι'αυτό άρχισα να τους δίνω συμβουλές να φάνε αυτά,τον Δεκαπενταύγουστο να πάνε στο πανηγύρι στην Άνω Μερά (ξένοι είναι να δουν ένα;),να δούνε τη Δήλο,πεταχτούν στην Τήνο,η Σύρος είναι πανέμορφη να αγοράσουν λουκούμια,χαλβαδόπιτες.

Δεν μας τα γράφεις όλα σ'ένα email να τα εκτυπώσουμε;Ευχαρίστως τους απαντάω και ετοιμάζω ένα κατεβατό με όλα όσα μου΄χαν ζητήσει.


Χθες λοιπόν συναντηθήκαμε να ανταλλάξουμε τις καλοκαιρινές μας εμπειρίες και τρέλες.Πέρασαν πάρα πολύ όμορφα,είχε πολύ αέρα (δε θα'χε;) και ευτυχώς που με άκουσαν και είχαν πάρει μαζί τους ένα φούτερ.Συνάντησαν εκεί άλλους φίλους και πέρασαν θαυμάσια.Αυτοί οι φίλοι πάνε 15 χρόνια κι έτσι δε χρησιμοποίησαν τις πληροφορίες μου.Δεν πειράζει τους απαντάω αρκεί που περάσατε καλά.Μιλώντας όμως ανακάλυψα ότι όχι μόνο δεν επισκέφτηκαν τη Δήλο αλλά δεν έφαγαν τίποτα το ελληνικό πέρα απ΄τη χωριάτικη και το μουσακά.Καλά ρε χαζοί,γιατί; τους ρωτάω Ακολουθούσαν τους άλλους που "ήξεραν" το νησί,τα κατατόπια κι έτρωγαν ότι τους συμβούλευαν.Ποιοι;Οι Ιταλοί που όπου κι αν πάνε τρώνε ζυμαρικά;Την έχω πατήσει να πάω γυναικοπαρέα διακοπές και να είναι δύο Ιταλίδες,πεπόνι και προσούτο μου ζήταγαν!


Και στα υπόλοιπα νησιά πήγατε;Πετάχτηκαν μέχρι την Τήνο.
Τουλάχιστον 10 μέρες πηγαίνατε σε διαφορετική παραλία;Σε 4-5 εναλλαξ
Γλυκό δοκιμάσατε;Παγωτό
Σε ταβέρνα πηγατε;Μόνο σε εστιατόρια
Ελληνικό καφέ,φραπέ ήπιατε;Όχι
Το πανηγύρι;Όχι
Απ΄την Τήνο πήρατε κανά μαρμάρινο σουβενίρ ή οτιδήποτε;Όχι

Τα νεύρα μου!!!!Μα γιατί με ρώταγαν;Μα γιατί ήθελαν πληροφορίες και γιατί έχασα το χρόνο μου να τους δίνω;Μα είναι παντελώς χαζοί,όχι μονό οι φίλοι μου αλλά κι αυτοί που πάνε 15 χρόνια στο ίδιο μέρος και δεν έχουν δοκιμάσει ούτε μια γαρίδες σαγανάκι ή μια τυρόπιτα απ΄το φούρνο ή ένα φραπέ!Μα ποιος ο λόγος να τρέχετε σε ξένη χώρα όταν δεν έχετε όρεξη να τη γνωρίσετε;Τους είπαν και το φοβερό ότι η Σαντορίνη είναι μόνο για ζευγάρια!Τότε Βενετία να πάω μόνο ζευγαρωμένη.....


Όταν άκουγαν το τι φάγαμε εμείς μεσημέρι-βράδυ διαφορετικά εδέσματα,ότι γυρνάγαμε σε παραλίες και ενδοχώρα ενθουσιαζόντουσαν.Είδαν τις φωτογραφίες και τους γυάλισε το μάτι.Πρότειναν να πάμε μαζί του χρόνου.....δεν τρελάθηκα ακόμα και συνεπώς να το ξεχάσουν!

4 comments:

Leviathan said...

einai poli asximo kapoios na se vazei se kopo teleios adika...poios o logos na sou zitane protaseis afou de 8a ekanan tipote apo ola auta kai 8a ekanan ta dika tous..kalimera!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα Leviathan,καλώς ήρθες :)

Πολλοί ξένοι φίλοι μου ζητάνε πληροφορίες και συμβουλές και ειλικρινά δεν είναι κόπος αφού γυρνάνε μ'ένα πλατύ χαμόγελο κι ένα μεγάλο ευχαριστώ.Ακόμα και απλοί γνωστοί καμιά φορά με ρωτάνε παρόλο που γνωρίζουν ότι υπάρχει στην Ιταλία γραφείο του ΕΟΤ.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο το βρήκα σα να με κοροϊδεύουν,δε θεωρώ υποχρεωτικό να δείξουν ένα κάλπικο ενδιαφέρον επειδή είναι η χώρα μου.Ο καθένας τις διακοπές του τις περνάει όπως θέλει!

Καλημερούδια!

Ephemeron said...

Μμμ... καταλαβαινω τι θες να πεις, και συμφωνω απολυτα. Ειναι λιγο εως πολυ παραξενο, να παει καποιος σε ενα αλλο τοπο, και να μην δοκιμασει την τοπικη κουζινα. Εγω δοκιμασα για παραδειγμα, λουκανικα απο αιμα στη Γερμανια, αλιγατορα στην Φλωριδα, κλπ. Μου αρεσει να δοκιμαζω τοπικες κουζινες, ειναι ενα μερος απο την ζωη των ντόπιων, αν θελεις να μαθεις πιο πολλα γι' αυτους.
ΥΓ Τα λουκανικα απο αιμα δεν μου αρεσαν, ο αλιγατορας ηταν καλυτερος...

Και λοιπόν;E allora? said...

Θεώρησαν ότι οι φίλοι τους Ιταλοί ξέρουν καλύτερα επειδή επισκέπτονται το νησί κάθε χρόνο τα τελευταία 15 χρόνια.Μόνο που οι Ιταλοί έχω προσέξει ότι όπου κι αν πάνε ψάχνουν το ζυμαρικό.Δεν είναι σα τους Γερμανούς,Ολλανδούς,Βέλγους και Γάλλους (τουρίστες που συναντάμε συχνα στα ελληνικά νησιά)που δοκιμάζουν τα πάντα αλλά και μαθαίνουν να παραγγέλνουν στα ελληνικά....ειδικά οι Γερμανοί

Ενδιαφέρον αυτά που δοκίμασες...εγώ πάλι δοκίμασα γάιδαρο στο Μπέργκαμο

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share