Saturday, November 7, 2009

Φρέσκα σπιτικά νιόκι πατάτας

Αφού η Μπέτυ θέλει φρέσκα νιόκι και όχι αγορασμένα δε μπορούσα να της χαλάσω χατήρι και να μη βάλω τη συνταγή η οποία είναι εύκολη αλλά θέλει λίγο χρόνο.Kαι συνεπώς Μπέτυ μου ετοιμάσου για σπιτικά νιόκι πατάτας.

Υλικά για 4-5 άτομα
  • 1 κιλό πατάτες κίτρινες ίδιου μεγέθους
  • 300 γρ. αλεύρι
  • λίγο αλάτι

Πλένουμε τις πατάτες  και τις βράζουμε σε μπόλικο νερό μέχρι να μαλακώσουν.Μόλις είναι έτοιμες και ζεστές όπως είναι (προσοχή μην καεί κανένας) τις ξεφλουδίζουμε και τις περνάμε απ΄την πρέσα που φτιάχνουμε τον πουρέ.
Σε μιά λεκάνη ή στο τραπέζι βάζουμε το αλεύρι,του κάνουμε την τρύπα και ρίχνουμε τις πατάτες και το αλάτι.Δουλεύουμε καλά μέχρι να γίνει μια λεία ζύμη χωρίς σβώλους.Προσοχή μη ρίξετε παραπάνω αλεύρι γιατί θα γίνει σκληρό.
Πλάθουμε κορδόνια πάχους όσο ένα δάχτυλο και κόβουμε μ'ένα μαχαίρι μέγεθος 2,5 εκατοστά (με το μάτι).Αν θέλετε να έχει το σχέδιο τα ακουμπάμε ένα-ένα στην πίσω πλευρά ενός τρίφτη, πιέζοντας με το δάχτυλό μας ή τα πατάμε λίγο με το πηρούνι  σχηματίζεται το νιόκι.Τα τοποθετείτε σε ένα ταψάκι που έχετε αλευρώσει ή σε μια αλευρωμένη πετσέτα.
Όταν τελειώσει η ζύμη η διαδικασία είναι ίδια με την προηγούμενη συνταγή.Σε μια κατσαρόλα βράζω το νερό.Με το που θα πάρει βράση ρίχνω αλάτι και μετά τα νιόκι.Θέλουν ένα λεπτό,βασικά όταν είναι έτοιμα ανεβαίνουν στην επιφάνεια.Τα βγάζω με τη τρυπητή κουτάλα και τα ρίχνω κατευθείαν στη σάλτσα ντομάτας  που έχω ήδη φτιάξει.

θα επανέλθω κάποια στιγμή με συνταγή νιόκι γεμιστά και γι'αυτό αν σας άρεσαν αυτά ξαναπεράστε!


Remole Toscana
Κόκκινο 

28 comments:

mahler76 said...

τελικά όλοι μαγειρεύεται και μόνο εγώ τρώω μου φαίνεται χαχα
καλησπέραααα

sCaTterBraiN said...

κι εγώ μάλερ το ίδιο...(τρώω, δε μαγειρεύω)

θυμάμαι την απογοήτευση που ένιωσα την πρώτη φορά που παράγγειλα νιόκι σε εστιατόριο. νόμιζα ότι ήταν ζυμαρικό. χαχαχα, τελικά τα δοκίμασα και αλλαξοπίστησα.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή σου με πατάτες.
Θα δοκιμαστεί σύντομα και, απ'ότι φαίνεται, θα είναι καλό το αποτέλεσμα.
Καλό μεσημέρι και καλό Σ/Κ.

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευτυχώς που δε μαγειρεύεις mahler76 γιατί κάποιος στο τέλος πρέπει να πλένει τα πιάτα,αλλός να μαζέψει το τραπέζι και άλλος να πετάξει τα σκουπίδια :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN θα βοηθάς τον Μάλερ :)Κι εγώ τα΄χα φάει Ελλάδα και μέχρι να τα βάλω στο στόμα μου εδώ Ιταλία είδαν και έπαθαν να με πείσουνε

Ένας κολλητός μου λέει "δεν ξέρω να μαγειρεύω αλλά είμαι καλός να παραγγέλνω,τι να σε κεράσω;"

Και λοιπόν;E allora? said...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ δεν ειναι δύσκολη κουζίνα η ιταλική,βασικά χρόνος να υπάρχει.
Δοκίμασε και μου λες.....φτιάχτα αρχικά με την κόκκινη σάλτσα ....θα επανέλθω και με νιόκι γεμιστά

nikos said...

Καλησπέρα.....
Μου φαίνεται οτι θα με κάνεις να μαγειρεύω συχνά......
Καλό απόγευμα απο την καλοκαιρινή Αθήνα!!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Χαίρομαι Νίκο ,καλή παρέα να΄χεις και θα είναι όλα πιο ευχάριστα....εξάλλου όλοι γύρω από ένα τραπέζι περνάμε καλά και διασκεδάζουμε!

Καλό Σαββατόβραδο

Skouliki said...

aaaaaaaaaaa......
να ειχαμε και τον χρονο..

μια συνταγη για μενα που φευγω απο το σπιτι στις 11 και μπαινω στις μια το βραδυ υπαρχει ?
φιλακι

Artanis said...

Πάει για αντιγραφή άμεσα...τα έχω ακούσει, τα έχω δει, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει...Ευκαιρία να φτιάξω τα δικά μου...
Καλησπέρα, σε φιλώ...

Meropi said...

Για να δοκιμάσω και τα νιόκι! Θα μπω στον κόπο να τα φτιάξω.
Καλώς σε βρήκα Αllora μου

VAD said...

Μαγειρέψτε,μαγειρέψτε οι μερακληδες,νάχουμε να τρώμε οι καλοφαγάδες:))

Καλημέρα...

Και λοιπόν;E allora? said...

Skouliki υπάρχει....αγοράζεις έτοιμα νιόκι και τα βράζεις....εγώ τα έχω φτιάξει μόνη λίγες φορές

Φιλιάαααα

Και λοιπόν;E allora? said...

Artanis να φτιάξεις και να μου πεις αν σου άρεσαν :)

Καλή Κυριακή σου εύχομαι
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Να τα δοκιμάσεις Meropi...αν σου άρεσουν οι πατάτες θα τα λατρέψεις.Ιταλία είναι τα αγαπημένα των παιδιών.

Καλή Κυριακή

Και λοιπόν;E allora? said...

Οι καλοφαγάδες VaD φέρνουν μπόλικο κρασάκι για να συνοδεύσουμε το γεύμα μας :)))

Καλημερούδια

Ξανθή said...

Κι εγώ την έψαχνα αυτή τη συνταγή για σπιτικά νιόκι και σύντομα θα τα δοκιμάσω!!
Σε ευχαριστούμε.

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα Ξανθή μου.....επέστρεψες :)

Θα ψάξω να μάθω τα νιόκι με σπανάκι....ε δε μπορεί όλο και κάποιος φίλος/η θα ξέρει ή γονέας...έτσι έχω τις συνταγές...ρωτώντας ;)

Betty's Cuisine said...

εσύ μου αφιέρωσες τη συνταγή και εγώ την είδα τελευταία και καθυστερημένη, σνιιιφ...
εύκολη φαίνεται, λίγο χρονοβόρα οπωσδήποτε, την κρατώ και μόλις βρω χρόνο θα την δοκιμάσω και ο Θεός βοηθός!
φιλιά πολλά και καλή βδομάδα...

Και λοιπόν;E allora? said...

Ε όχι και καθυστερημένη Μπέτυ.....σημασία έχει να σου αρέσουν τελικά μην κάθεσαι εκεί μια ώρα και μετά δε σε ενθουσιάσουν!

Περιμένω εντυπώσεις!!!

Remy said...

Slourp! Allh mia syntagh prostithetai gia mellontiko mageirema!

Και λοιπόν;E allora? said...

Trilianos μπράβο,τυχεροί όσοι θα δοκιμάσουν :)

Καλή βδομάδα!

Matriga said...

Kαι λοιπόν..
Χρόνια σου πολλά με υγεία! Καλή χρονιά γεμάτη χαμόγελα :)
Δεν θα το πιστέψεις, αλλά είχα ξεχάσει που είχα δει αυτή τη συνταγή και την έψαχνα χτες!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Κοχυλένια φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

matriga χαίρομαι που βοήθησα,αν τα έφτιαξες περιμένω εντυπώσεις :)

φιλιά!!!

Matriga said...

Kαλησπέρα!
Εσύ είσαι καλά; Δυστυχώς αυτός ο μήνας έχει εξελιχθεί πολύ δύσκολος για μένα και δεν έχω καν μαγειρέψει...Πολύ δουλειά μέχρι αργά στο γραφείο.
Ελπίζω τον Απρίλιο που θα συνέλθω να την δοκιμάσω.

Πολλά φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλά είμαι matriga μου πέρασα 2-3 μήνες στενάχωρους αλλά τώρα είμαι καλύτερα.Συγνώμη που δε σου'χα απαντήσει νωρίτερα αλλά για κάποιο λόγο το email notification δε δουλεύει στην ηλεκτρονική διεύθυνση του gmail κι έτσι έβαλα μια του hotmail.

Εγώ προσπαθώ να μαγειρεύω απλά και γρήγορα αφού παίρνω στη δουλειά ταπεράκι.

χχχ

Matriga said...

Ευτυχώς, εγώ μένω πάνω κάτω με τη μητέρα μου και μόνο τα Σ/Κ δεν την επιβαρύνω για το φαγητό μου. Βέβαια συνήθως στη δουλειά τρώω τόστ και το βράδυ ότι έχει μαγειρέψει. Βλέπεις ο καλός μου τρώει στη δουλειά και έτσι εγώ δεν μπαίνω σ' αυτή τη διαδικασία, αφού επιστρέφω μετά τις 8 το βράδυ. Καλομαθημένη είμαι :)

Ελπίζω τώρα τα πράγματα να είναι καλύτερα για σένα!
Όσο για το gmail αρκετές φορές μου έχει τύχει να χάνω σχόλια γιατί πηγαίνουν στα ανεπιθύμητα. Μην ανησυχείς, γιατί και γω λόγω δουλειάς δεν είμαι και η πιο συνεπής ;)

Kαλή εβδομάδα, φιλενάδα

Και λοιπόν;E allora? said...

Μη νομίζεις matriga κι εγώ καλομαθημένη είμαι απ'το σπιτι και γι'αυτό δε μπορώ να τρώω συνέχεια τοστ.Το μαγείρεμα έχει γίνει πια συνήθεια και φτιάχνω πράγματα που δε θέλουν χρόνο πχ μουσακά δεν δε θυμάμαι να έχω φτιάξει,γεμιστά μόνο σ/κ

καλή βδομάδα
χχχχ

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share