Friday, May 14, 2010

Μπισκότα του γείτονα

Όπως σας είχα πει την προηγούμενη βδομάδα "αρρώστησα" κι έμεινα σπίτι.Στην πολυκατοικία έχω κάνει αρκετές γνωριμίες και μια απ'αυτές είναι ένας φίλος που φτιάχνει φοβερά γλυκά.Τυχαίνει και μου τηλεφωνεί γιατί κάτι με ήθελε,έμαθε ότι είμαι σπίτι και με προσκάλεσε για καφέ αφού έκανε διάλειμμα από το μαραθώνα ετοιμασιών μπισκότων.Βασικά την επομένη είχε γενέθλια και κέρναγε στο γραφείο!Είχε φτιάξει ατομικά κεράσματα σε διάφορα σχέδια αφού έχει μια σακούλα με κούπ πατ.


Υλικά βάσης

μισό κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
250 γρ ζάχαρη λευκή
200 γρ βούτυρο λιωμένο (το λιώνει στο φούρνο μικρο κυμάτων)
3 κρόκους αυγό
λίγο αλάτι

Τα χτυπάει όλα στο μίξερ και μετά φτιάχνει τα μπισκότα..Τα βάζει σε αντικολλητικό χαρτί σε προθερμασμένο φούρνο 170 βαθμούς για 15'.Ο καθένας ξέρει τον φούρνο του και βλέπει με το μάτι.

Γιατί υλικά βάσης;Γιατί φτιάχνει διαφορετικές γεύσεις κάθε φορά.Η συνταγή είναι πάντα με το μάτι όπως και οι τροποποιήσεις.Κάθε χρόνο μου φέρνει και τα τσακίζω!Φέτος έφτιαξε ή μάλλον πρόσθεσε στα υλικά βάσης:



  1. Έβαλε 400γρ καρύδα ξερή και μείωσε τη ζάχαρη σε 200γρ.Σ'αυτά βοήθησα και φυσικά δοκίμαζα όσα είχε φτιάξει.
  2. Στο σούπερ-μάρκετ στο τμήμα ζαχαροπλαστικής βρίσκουμε σε φιάλες αρώματα και βάζει λεμόνι.Του'πα να βάλει την επόμενη φορά ξύσμα από λεμόνι και του γυάλισε το μάτι απ΄την ιδέα
  3. Με σοκολάτα πικρή έβαλε 80γρ κακάο και 200 γρ ζάχαρη άχνη
Πειραματιστείτε με βανίλια,με πορτοκάλι,με κομμάτια σοκολάτας με ό,τι σας αρέσει.

36 comments:

next_day said...

ε δεν αντεχω αλλο πια...
όλο μιαμ μιαμ συνταγες εχεις.
και καλα κανεις!
αλλά αυτες τις ρημαδες τις φωτογραφιες τί τιε θες και λιγωνομαστ καθε φορα?????
ουφ... :p

Καλημέρες και να έχεις ενα πολυ πολυ ομορφο ΣΚ!

Asteri (Maria) said...

Μπράβο του! πολύ ωραία μπισκότα

Lila Xagorari said...

Πολύ ωραία και πανεύκολα....με τα κουπ πατ έχω κι εγώ κόλλημα!!!!

Ελιά Μαϊστρα said...

Κούκλα!!!!!
Κράτα τα μπισκότα και στείλε μου τον γείτονα!!!!
φιλιά



(γειά σου ροζ κοριτσάκι!!!)

Αστρο - Συμμορίτες said...

Πες μας πόσα κιλά πήγες Ιταλία και πόσα είσαι τώρα!!!
Καλό ΣΚ

Magda^_^ said...

Και εγώ ένα τέτοιο γείτονα θέλω!! χιχι:) Καταπληκτικά τα μπισκότα,είμαι και φαν του είδους γενικώς!!
Φιλάκιαααα<3

Athanasios Int said...

μπισκοτα με γαλα!μμμμμμμμμμμμμ -i love you again

D.Angel said...

Ωραία συνταγή
αν και δεν πολυσυμπαθώ τα
μπισκότα μωρέ!
Φιλιά πολλά

Gi Gaga Kouni Beli said...

Επειδή βαριέμαι να τα φτιάχνω θα τα πάρω από τον ίδιο!
Καλό Σ/Κ!

elen said...

Μπισκοτάκια χαμελέων με τόσες παραλλαγές:Ρ Φαίνονται υπέροχα!! είναι όμορφο να έχεις τέτοιους γείτονες. Καλό απόγευμα:)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

να ένας καλός λόγος να έχει κανείς καλές σχέσεις με τους γείτονες!!!!!

eug said...

χρόνια του πολλά και ζαχαροζυμωμενοτυχερά!

ΦΟΥΛΗ said...

Καλός ο γείτονας!! μπράβο του και νάνε πολύχρονος!!!
Καλό ΠΣΚ φιλιά...

Thalassenia said...

Αχ και να είχα τώρα μερικά.
Αυτά με καρύδα και σοκολάτα μάλιστα.
Πάω στο ντουλάπι, κάτι θα βρώ.

Φιλιά θαλασσένια.

Λίνα said...

Πολύ καλός ο γείτονας!!!Να τον έχεις από κοντά!!!
Κάνει φοβερά μπισκότα. Και εύκολα.

Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ.

Και λοιπόν;E allora? said...

χαχαχαχα next_day έπρεπε να μπεις στην κουζίνα δεις τα βουνα με μπισκότα!!!!

καλημερούδια :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Asteri είναι τρομερός γλυκατζής και φτιάχνει διάφορα

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίλα έχει καμιά 25αρια χωρίς να υπερβάλω.

Και λοιπόν;E allora? said...

ελίτσα οκ!

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Οταν πρωτοηρθα έχασα τόσα κίλα Αστρο-Συμμορίτες που΄χα προβλημα υγείας.Τώρα έχω ενα φυσιολογικό βάρος για το υψος μου

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχ Magda^_^ δεν ξέρω πως είναι οι δικοί σου φίλοι αλλά οι δικοί μου Ελλάδα ξέρουν να φτιάχνουν φραπέ μόνο :))) και είναι κοτζάμ γάιδαροι!

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

hug εγώ τα τσάκισα σκέτα

Και λοιπόν;E allora? said...

D.Angel εμένα μου αρέσουν λίγα,με κανέλα της γνωστής ελληνικής μάρκας και chocolate chips cookies

xxxx

Και λοιπόν;E allora? said...

Gi Gaga Kouni Beli πάρε πάρε....αχ να'χα κι άλλα!

Και λοιπόν;E allora? said...

elen καλά είπες χαμελέων ....τη βάση όλοι την έχουμε και σκέτα με βανίλια ειναι γευστικότατα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Γαστεροπληξ δεν έχω παράπονο πχ η γειτόνισσα μου ειναι μια ηλικιωμενη που πόσες φορές με εχει εξυπηρετήσει οταν πρέπει να μπουν ηλεκτρολόγοι κτλ ειμαι δουλειά

Και λοιπόν;E allora? said...

eug ευχαριστώ.....δικό σου είναι....σοκολάτα και νουτέλα!!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη του αρέσει η κουζίνα,τα Χμας μαγείρεψε εκείνος και μου'φερε να δοκιμάσω...άσε!Κόλαση

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia με την καρύδα βγήκαν τραγανά αλλα γευστικά!!!!Δοκίμασε....μέσα σε μια ωρα τα φτιαξαμε!

καλημέρα

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίνα 3 όροφοι μας χωρίζουν χαχαχα....ανεβοκατεβαίνω με τις παντόφλες ;)

Maria Kat said...

Gniam!!Θα τα δοκιμάσω!!!! Καλως σε βρήκα!!!

sCaTterBraiN said...

σούπερ συνταγή και σούπερ γείτονας! δεν πήρα χαμπάρι ότι ήσουν αρρωστούλα, περαστικά!
;-)

Και λοιπόν;E allora? said...

Pink Maria καλώς ήρθες....και μίξερ να μην έχεις μια χαρά γίνονται με το χέρι!

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN καρδιά μου,το αρρώστησα το είχα μέσα στα ""....δες το ποστ ΡΟΛ και πιστοποιητικά και θα καταλάβεις τι είδους αρρώστια είχα ;)

χχχχ

Artanis said...

Δεν μου λες, ο γείτονας είναι διαθέσιμος;
Επειδή αν είναι, άρπαξέ τον :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχαχαχ Artanis εγώ δεν είμαι διαθέσιμη

Καλη σου βδομάδα
χχχ

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share