Saturday, January 22, 2011

Μες τα στραβά και οι χαρές

Χάθηκα απρόβλεπτα το ξερω αλλά ούτε θα φανταζόμουν το τι θα ήταν αυτές οι τελευταίες δέκα μέρες.Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να καταλήξω.

Ξεκίνησα δουλειά και οι πρώτες 4 μέρες είναι μέρες πρόβας,απ'την πέμπτη και μετά σε διώχνει με απόλυση και αποζημίωση.Πρώτη μέρα και γυρνώντας σπίτι ένιωθα στο μετρό ένα φούσκωμα στο πρόσωπο,μια φαγούρα και κανένα πόνο.Πρώτη σκέψη δόντι και πήρα μια φίλη τηλέφωνο γιατί η μητέρα της είναι οδοντίατρος.Να μην τα πολυλογώ κατέληξα στο πρώτο βοηθειών και έμεινα μέχρι 11 το βράδυ για να ακούσω ότι μάλλον είναι απόφραξη του σιελογόνου αδένα.

Όσο περίμενα και όταν έπιανε το κινητό μου έρχονταν μηνύματα με κλήσεις από μια φίλη και ένα γραπτό μήνυμα που μου 'δινε ραντεβού εδώ.Μεταξύ μας δεν της έδωσα σημασία αφού είναι Ελλάδα.Γυρνάω όμως σπίτι και την πετυχαίνω στο σκαιπ και να μου λέει οτι είναι σε ενα ξενοδοχείο λίγα χιλιόμετρα από'μενα!Είχε έρθει με μια φίλη και δε μου είπαν τίποτα για έκπληξη,αντιθέτως μου ζήτησε να της γράψω ένα ποστ σα σχεδιάγραμμα για το Μιλάνο αλλά για άλλον.Θυμάστε στο ποστ "Το Μιλάνο σε 4 μέρες";Τελικά  ήταν η σοκολατοφιλενάδα που το'θελε.

Ειλικρινά ξέχασα τα πάντα!Τις έβλεπα κάθε μέρα μετά τη δουλειά!Πέρασα υπέροχα μαζί τους παρόλο τις λίγες ώρες που κατάφερα να τις δω.Η έκπληξη δε τελειώνει εκεί,μου'στειλαν οι φίλες δώρα.Μελομακάρονα,τσουρέκι,κομμάτια από βασιλόπιτα σπιτική που βρήκα και το φλουρί,σοκολάτες,βιβλία και πολλά άλλα!Ο Αη Βασίλης μου'φτασε καθυστερημένος!

Αυτή η βδομάδα που πέρασε πάλι στο τρέξιμο μεταξύ δουλειά και άλλων υποχρεώσεων.Άντε να τελειώσω και με τα τεστ αλλεργίας γιατί πήγα την Πέμπτη και έχω τη μισή πλάτη γεμάτα αυτοκόλλητα,patch test.Σαν ταπετσαρία τη νιώθω την καημένη,ευτυχώς που δεν είναι καλοκαίρι.Με όλο αυτό τρέξιμο και παρόλο τα γλυκά που έφαγα κάπου στο δρόμο έχασα 3 κιλά πολύτιμα.

Από αύριο πάλι καταπιάνομαι με τα κουζινικά μπας και έρθω στα ίσια μου γιατί δε μπορώ να κάνω τρύπες στη ζώνη.Να πιάσω και το σπιτικό αφού το Σάββατο μου'ρχεται δίποδο πεσκέσι για διήμερο και την περιμένω με μεγάλη χαρά την κολλητή.

Και λοιπόν να'μαι πάλι πίσω δριμύτερη γιατί το εγκατέλειψα το σπιτικό μου εδώ στο νετ αλλά και το σπιτάκι μου που μοιάζει λες και έπεσε ατομική βόμβα.
Ευχαριστήσω όλους για τα βραβεία,τα σχόλια τα διάβαζα αλλά χρόνο δε βρήκα να περάσω απ'τα σπιτικά σας

40 comments:

Pansofix said...

καταιγισμος απο γεγονοτα...καλο σκ!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Σου χρειαζόταν!!
Στο χρωστούσε ο χρόνος!!!
Να είσαι καλά κοριτσάκι, να γελάς!!
Πήρες το mail;
Πολλά φιλιά!!!!!!

Vangel Greko said...

Πάντα ανάμεσα στ'άσχημα έρχονται και τα όμορφα!!

Καλή Διασκέδαση & να χαμογελάς!!

Τα σέβη μου!!

( fortounata) said...

μετά από την καταιγίδα έρχεται το ουράνιο τόξο.καλά να περάσεις ,φιλιά.

Αγγελικη Ν said...

Έτσι είναι η ζωή! Ελπίζω με την δουλειά να πάνε όλα καλά και η υγεία σου να βελτιωθεί! Να προσέχεις τον πολύτιμο εαυτό σου! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια και να είσαι καλά!

mia maria said...

Εύχομαι και άλλες τέτοιες ευχάριστες εκπλήξεις και άλλες τέτοιες όμορφες μέρες! Περαστικούλια:)

Anonymous said...

καλα να περνας.(2 φορες εχω ανοιξει τους σιελογονους!!!!!!)

Unknown said...

Κουκλίτσα να περνάς καλά και να στέλνεις κανά μέιλ όταν απέχεις από το μπλογκ να ξέρουμε ότι είσαι καλά.
Φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

Pansofix καταιγισμός απο γεγονότα αλλά και απο συναισθήματα και αισθήματα

καλή βδομάδα να έχεις

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιαγιά Αντιγόνη μακάρι να μπορούσα μόνο να χαμογελάω...τελικά εδω και 30 μέρες είμαι γεμάτη σκαμπανεβάσματα σε όλους τους τομείς

καλή βδομάδα ευχομαι!

Και λοιπόν;E allora? said...

Vangel Greco προσωπικά πρώτη φορά μέσα σε 30 μέρες είχα τόσες πολλές αλλαγές :)


καλή βδομάδα να'χεις

Και λοιπόν;E allora? said...

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
ακριβώς έτσι έπρεπε να ονομάσω το ποστ αυτό!

καλή σου βδομάδα

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Αγγελική Ν με τη δουλειά θα δούμε...με την υγεία πάνω απ'ολα θέλω να τελειώνω

καλή βδομάδα να έχεις

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

mia maria οι ευχάριστες εκπλήξεις είναι σα φάρμακο...σε κάνουν αμέσως καλά :)))

καλή σου βδομάδα

Και λοιπόν;E allora? said...

Ιιιιι meanan μη μου λες τέτοια!!!!Μου φτάνουν τα άλλα!!

εύχομαι καλή βδομάδα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Οκ bear,θα στέλνω

χχχχ

ΥΓ.Ωραία η συνταγή με την τρούφα ;)

Ξανθή said...

Μπράβο που βρήκες δουλειά!!και μην αγχώνεσαι πρόσεχε τον εαυτό σου κι εμείς εδώ θα σε περιμένουμε, η αλήθεια είναι ότι ετοιμαζόμουν να σου στείλω mail αλλά έλειπα.
Πολλά φιλιά

zoyzoy said...

Περαστικά σου εύχομαι καλή δύναμη ωραία που κατάφερες να βρεις δουλειά τόσο γρήγορα.

καλά να περνάς φιλιά θαλασσινά!

ΦΟΥΛΗ said...

Περαστικά και καλά να περνάς..
Πολλά φιλιά..

Vita said...

Μετά τις συννεφιές οι λιακάδες! Ή και ανακατεμένα στην ίδια μέρα καμμιά φορά...

VAD said...

Ε,τι,βρε,ειναι υποχρεωτικο να πάνε όλα στραβά;Εχουμε δικαιωμα και στα ωραία:))

Asteri (Maria) said...

Αχά!!!! πολλά πράγματα μαζί!!!!
Καλά να περνάς πάντα!!!!
Πολλά φιλιά
Καλή εβδομάδα

Skouliki said...

καταρχιν περαστικα βρε !
ετσι ειναι η ζωη με τα πανω και τα κατω της :))

manousina said...

Είναι υπέροχες οι συναντήσεις με φίλους, ειδικά αν έχεις καιρό να τους δεις και σου κάνουν εκπληξούλα. Όλο χαρές να εχει για σένα η καινούργια χρονιά

Thalassenia said...

Το πιο όμορφο είναι η έκπληξη από αγαπημένους!!!
Αφού πέρασες καλά αποζημιώθηκες για τα άλλα.

Φιλιά θαλασσένια.

Leviathan said...

euxomai ola kala! kai me tin igeia fisika alla kai me ti douleia! :) kali evdomada!!! :)

Athanasios Int said...

τι αγχος και ανακουφιση μαζι!να προσεχεις καλη μου ''κουταλιτσα" :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή να μου στέλνεις όποτε θες μειλ,χαρά μου :)

Και λοιπόν;E allora? said...

zoyzoy έψαχνα 2 μήνες αλλά στη συγκεκριμένη έκανα 3 συνεντεύξεις και μετά ένα σεμινάριο γι'αυτο άργησα τόσο

καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη κάπου διάβασα ότι δεν είναι η χρονιά των ζυγών...ρε μπας και εννοούσαν για την υγεια;

Και λοιπόν;E allora? said...

Vita και συννεφιές και λιακάδες....μια ηρεμία θα την ήθελα ομως :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Πες τα βρε VAD

Και λοιπόν;E allora? said...

Asteri ξεκίνησα για κουβέρτα μόνο αυτό σου λεω!

Και λοιπόν;E allora? said...

Skouliki έχω ρέψει...έχω τα κιλά του λυκείου!

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina υπάρχουν φίλοι που σε ανεβάζουν με τα πιο απλά πράγματα!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia περιμένω το Σάββατο πως και πως να πάω να παραλάβω το άλλο πεσκέσι μου :))

Και λοιπόν;E allora? said...

Leviathan ευχαριστώ πολύ!Άσε έχω αφήσει τις ταινίες λογω έλλειψη χρημάτων :(

Και λοιπόν;E allora? said...

hug μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ το "κουταλίτσα"....μπράβο για τη φαντασία :))))

kiki said...

Περαστικά! Αν μη τι άλλο, πέρασες υπέροχα με τις φίλες!

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki και αυτό το σ/κ με παρεάκι φιλενάδας ήταν απλά υπεροχο!!!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share