Friday, February 17, 2012

Αζήτητο

15 Δεκεμβρίου 2011 έχω ρεπό,είναι καθημερινή και συνεπώς εκμεταλλεύομαι τη μέρα για τράπεζες και άλλες υπηρεσίες.Μια απ'αυτή το ταχυδρομείο για να στείλω τα χριστουγεννιάτικα πεσκέσια μου σε Ελλάδα και εξωτερικό.

 
Εξωτερικό έφτασε μέσα σε λίγες μέρες.Ελλάδα κάποιες κάρτες έφτασαν και κάποιες άλλες χάθηκαν μυστηριωδώς. Πριν το τέλος του χρόνου μια απ'τις φιλενάδες στην Κρήτη παραλαμβάνει το πακετάκι της,γιόρταζε κιόλας.Το μεγάλο πακέτο που είχε δώρα για φίλες και μικρούς άφαντο.Προορισμός Αττική!Αρχές Γενάρη πια η φίλη μου στέλνει τον πατέρας της στο ταχυδρομείο να δει μήπως έχουν τίποτα.Μήπως είχα αφήσει ειδοποιητήριο και δε το έλαβε.Τζίφος!Μέχρι τέλη Γενάρη τη ρώταγα δειλά δειλά "το πακέτο;".

15 Φλεβάρη 2012 ακριβώς δύο μήνες μετά γυρνάω από τη δουλειά και βλέπω ότι μου'χε τηλεφωνήσει η γειτόνισσά μου.Την παίρνω αμέσως και μου λέει "έλα να παραλάβεις δέμα από την Ελλάδα.Δε θα το πιστέψεις!".Πάω και τι βλέπω,το πακέτο που'χα στείλει.


Αγαπητό ταχυδρομείο του Αμαρουσίου έχετε μεγάλο θράσος να μου γράφεται με κακογραμμένα γράμματα " ελήφθη 19/12" και μετά "20/1 αζήτητο".Ειδοποίηση δεν αφήσατε στον παραλήπτη.Ο παραλήπτης ήρθε στο ταχυδρομείο να το ζητήσει κι εσείς φαντάζομαι ότι δεν είχατε το χρόνο να ψάξετε τα πακέτα.Δεν ήταν καρφίτσα,1 κιλό ζύγιζε!Πεταγμένα λεφτά,αλλά ξέχασα είμαστε όλοι πλούσιοι και "τι έγινε μωρέ!".Έχασα το χρόνο μου,τα δώρα δεν έφτασαν ποτέ και ζούμε το 2012.Τα σχόλια είναι περιττά!

13 comments:

Ξανθή said...

Χαχαχαχαχα γιατί γελάω;;; Σε μένα δεν έφτασε ποτέ κάτι που μου έστειλε η Μαρίνα από Βρυξέλλες αλλά ούτε και επεστράφη σε εκείνη. Τώρα περιμένω τρία πακέτα και με ρωτάνε τα έλαβες κι εγώ τι να πω.
Ο Ταχυδρόμος δεν ξέρει τίποτα το ταχυδρομείο επίσης αλλά ούτε και το κέντρο διαλογής που επισκέφτηκα.
Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά που να το πούμε στο ΔΝΤ;;;;;
Φιλάκια και πέρνα από την Άρτεμη.

Αγγελικη Ν said...

Αμάν, και εγώ που νόμιζα ότι αυτά γίνονται μόνο στην Αφρική...

Thalassenia said...

Και η φίλη lena_zip ακόμα περιμένει τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά στην Ολανδία.
Μόνο συστημένο έχει ελπίδες.

Φιλιά θαλασσένια.

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Κοριτσάκι μου...
και να ήταν η πρώτη φορά!
Θυμάμαι τη ταλαιπωρία ενός δέματος δικού σου ..που δεν έφτασε ποτέ στα χέρια μου....

Στην καρδιά μου είναι σαν να το πήρα!
Σε φιλώ!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή κι άλλοι γνωστοί μου τα ίδια χάλια.Πότε δεν έφτασαν Βέλγιο και Γερμανία.Ειλικρινά κρίμα :(
Εγώ νομίζω ότι τα κλέβουν,δεν εξηγείται αλλιώς.

Καλημερούδια :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Αγγελικη Ν έχουμε γίνει πια Αφρική,εξάλλου πόσο νομίζεις ότι απέχουμε ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia μια φίλη μου στη Γερμανία τα χμας γλυκά κι εκείνη!

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιαγια Αντιγόνη είχα στείλει κ σε'σενα 15 Δεκεμβρίου μια κάρτα ευχών.Φαντάζομαι οτι αν την ειχες λάβει θα μου το'χες πει :(

manousina said...

Αυτά τα χάλια τα έχουν όλα τα ταχυδρομεία της χώρας μας. Εμένα μια περίοδο μου πέταγε τα δέματα στον κήπο.... αν άρεσαν σε κάποιον περαστικό να τα πάρει....
Περίμενα αυτές τις μέρες ένα πακέτο από Αμερική, οπότε κοίταγα καθημερινά κήπο και κουτί, για καλή μου τύχη είχε χρέωση από τελωνείο και έτσι δεν το πέταξε και μου άφησε σημείωμα για δέμα στις 17/2 με ημερομηνία 15/2...
Να είσαι καλά
Φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina αν ηξερα το χάλι μας θα πληρωνα συστημένο αλλά πρώτη φορά το πάθαινα.Πεταγμένα λεφτά εντελώς.Τώρα πρέπει αν βρω χρονο και να το στειλω συστημενο....ειχα πλεγμένα δωράκια από μενα

kiki said...

Αχ πόσες φορές τα έχω βλαστιμήσει τα ελτα...

kiki said...

βλαστημήσει εννούσα! Συγχίστηκα!

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki είναι γενικό κακό τελικά!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share